donderdag 31 december 2015

2016

Het is even geleden dat ik een blogbericht heb geschreven...

Het is best even druk geweest. Ook hebben we thuis geen grote dingen aangepakt om over te schrijven.
Voor 2016 hebben we genoeg ideeën om mee aan de slag te gaan , dus hoop ik weer wat leuke berichten te kunnen plaatsen.

Ik geniet nog steeds met volle teugen van de blogs die ik volg, al reageer ik een stuk minder. Ik hoop ook dat 2016 voor alle medebloggers en alle volgers een mooi jaar mag zijn.
Op de eerste plaats wens ik jullie veel gezondheid en geluk, maar natuurlijk ook veel inspiratie........

Ook bedankt voor alle leuke berichten die ik heb mogen ontvangen afgelopen jaar!

Deze spreuk vond ik op pinterest....

                             



Maak er een mooi jaar van en GENIET!

Lieve groetjes, Inge


8 opmerkingen:

  1. Voor jou een hele fijne jaarwisseling en alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar, Inge!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van mij een aangename jaarwisseling en alle goeds voor 2016.
    Warme groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig, gezond en liefdevol 2016 gewenst!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi nieuw jaar gewenst!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een goed en gezond 2016 toe!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een mooi inspirerend jaar toe!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen